close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך תשפרו את חווית הצפייה שלכם בטלוויזיה

מערכת שורשיט כסליו, תשעז19/12/2016

חווית הצפייה שלכם בטלוויזיה נקבעת לפי איכות המסך, מיקום הכורסא, התמיכה לגב ולרגליים והסאונד. לא יודעים איך לשלב את כל האלמנטים האלה בתוך הסלון? הנה המדריך שיעשה לכם סדר

תגיות:
כורסת טלוויזיה יוקון
צילום: יח"צ האתר

צפייה בטלוויזיה היא בין הפעולות המשפחתיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי. מלבד הורים וילדים שמקדישים לפחות שעה ביום לצפייה משותפת בטלוויזיה, רבים מאתנו מגדירים את הפעילות הזו כתחביב יום יומי. הצפייה יכולה להיות מוקדשת היום למגוון רחב של תכנים והיא כוללת גם צריכת סרטים, סדרות, קליפים ותכניות ישירות מאתרי האינטרנט. אבל איך משפרים את החוויה הקיימת ומה צריך לעשות כדי לשדרג את הסלון?

קודם כל, כדאי לקחת בחשבון שחווית הצפייה נקבעת בראש ובראשונה לפי איכות המסך. אל תצפו ליהנות מסרט שמשודר על גבי מסך קטן או ברזולוציה נמוכה. ככל שהמסך שלכם יהיה טוב יותר, כך חווית הצפייה תשתפר ותוכלו אפילו להגן על העיניים.

בחרו מסך שמשדר בטכנולוגיית HD לפחות ובמידה ואתם מתכננים לרכוש מסך חדש בקרוב, תנו עדיפות לטכנולוגיית K4. הטכנולוגיה הזו עדיין לא מיושמת בשידורי הטלוויזיה בישראל, אך היא כבר קיימת בחלק מאתרי האינטרנט וצפויה לחדור לשוק המקומי ממש בקרוב. אל תתביישו להתייעץ עם אנשי מקצוע בחנות ולקבל המלצות אובייקטיביות מחברים, קרובים ובני משפחה על מסכים איכותיים.

מה הקשר בין מיקום הכורסא לבין הגב שלכם?

עוד טעות נפוצה היא להתפשר על מערכת הישיבה בסלון. מי שרוצה לשדרג את חווית הצפייה יודע שעליו לרכוש כורסאות טלוויזיה מיוחדות. בכורסאות כאלה יש תמיכה מלאה לגב העליון והתחתון, הדום נפתח לרגליים, מנגנון עיסוי מיוחד להפגת מתחים ועוד שורה ארוכה של פונקציות מתקדמות.

מקמו את הכורסא מול מסך הטלוויזיה והקפידו שלא יגיע אליה אור ישיר. השתמשו בוילון או בגופי תאורה ספציפיים כדי לאפשר חווית צפייה אופטימאלית. השתמשו בכורסא שעומדת בתווי תקן אורטופדיים וכך תוכלו להבטיח צפייה ממושכת בלי כאבי גב מיותרים. הכורסא יכולה כמובן לשרת את כל בני המשפחה, אך כדאי שהיא תתאים לכם מבחינת מבנה גוף, תנוחה מועדפת ומשקל.

לחצו כאן לצפייה בקטלוג כורסאות טלוויזיה

אל תשכחו את הסאונד

צפייה בטלוויזיה היא חוויה של העיניים והאוזניים. כדי לשדרג את החוויה הזו ואחרי שתבחרו מסך וכורסא, תצטרכו לדאוג למערכת סאונד. חברו את המסך למגבר והשקיעו ברמקולים איכותיים. פזרו את הרמקולים בצורה נכונה ברחבי החלל או התייעצו עם מומחי הגברה בכל מקרה של דילמה או התלבטות.

הציבו סאב וופר וסנטר במרכז הסלון כדי לשמוע את הדיבור בצורה ברורה, אך השתמשו ברמקולים היקפיים לצורך הפקת שאר הצלילים. הסאונד ישדרג את חווית הצפייה שלכם באופן מיידי ויגרום לכם להתחרט שלא עשיתם זאת עד כה. חוץ מזה, מערכת הגברה מומלצת לכל סוגי התכנים ויעילה בעיקר בסרטי קולנוע ומשחקי ספורט.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה